geoja geoja
1856
BLOG

Poznajmy bliżej Krzysztofa Króla

geoja geoja Polityka Obserwuj notkę 5

3 grudnia 2010 roku  szef Kancelarii Prezydenta Jacek Michałowskipowołał nowy skład Zespołu do opiniowania odznaczeń  za działalność opozycyjną.Jednym z członków zespołu jest Krzysztof Królbyły działacz KPN,  później poseł tej partii. Król ma opiniować wnioski dotyczące Konfederacji, oraz - w jakiejś mierze - reprezentować "wrażliwość prawicową", choć ze współczesną prawicą polską nie ma wiele wspólnego.

Redakcja portalu „w polityce.pl” przeanalizowała wpisy tego Pana na portalach społecznościowych. Po ogłoszeniu nominacji większość została wykasowana przez Krzysztofa Króla, ale na facebooku tego zrobić się nie da. Mamy więc okazję zapoznać się z nimi. oryginał tu

O śp. Lechu Kaczyńskim tuż po tragedii smoleńskiej:

W Warszawie wsiadł spóźniony człowiek kłótliwy, zaściankowy i ksenofobiczny. Autor: "spieprzaj dziadu", "ja panią załatwię". Pośmiewisko Europy i prezydent z rekordowo niskim poparciem spolecznym... W trumnie ze Smoleńska przywieziono "męża stanu", "patriotę", "bohatera narodowego", "ojca narodu", "równego królom"... Pytam się: Kto podmienił zwłoki? Gdzie jest ciało Lecha Kaczyńskiego?! (1 maj 2010) 

Strona Henryki Krzywonos ma już 39 tys. funów. "Nie dla pochowania prezydenta Kaczyńskiego na Wawelu" miało 43 tys, "Zimo wypierdalaj" - 49 tys, Wiosno napierdalaj - 47 tys., WOŚP - 123 tys. Lech Kaczyński - 5 tys.
1 wrzesień 2010

 Jestem dumny z mojego rodzinnego miasta. :)))
‎71 proc. warszawiaków nie chce pomnika pod Pałacem Prezydenckim
wiadomosci.gazeta.pl
26 sierpień 2010

 Następna będzie kampania łóżek "Lepiej się już połóż"
"Ożyj i zwyciężaj" zastąpiło "Zimnego Lecha" - RMF24.pl - Na budynku dawnego hotelu "Forum" w Krakowie został zawieszony bilboard "Ożyj i zwyciężaj" reklamujący napój energetyczny. Parę dni temu zniknęła stamtąd reklama piwa z hasłem
5 sierpień 2010

 O Januszu Śniadku:

Na pogrzebie Arama był tylko jeden sztandar "Solidarności". Wyciągnięty z muzeum. sztandar Międzyzakładowego Komitetu Strajkowego z 1980 roku. Teraz wiem, dlaczego "S" tak haniebnie żegnała jednego z ojców założycieli. Na jej czele stoi pisowski aparatczyk. Wstyd.

O Joannie Lichockiej:

Przełączam z TokFM gdy słyszę Joannę Lichocką lub reklamę: Kiedy jestem wzdęta"

 O prof. Jadwidze Staniszkis:

Wstydzimy się za P. prof. Jadwigę Staniszkis. Uczestnicy tej grupy uznają, że P. prof. Jadwiga Staniszkis zachowała sie niegodnie, publikując nieprawdziwe, oszczercze i przynoszące jej hańbę artykuły. Uważamy że nie godzi się, aby profesor w tak obrzydliwy moralnie sposób uczestniczył w kampanii wyborczej. Wstydzimy się za panią Jadwigę Staniszkis". 8 maja 2010

O Jarosławie Kaczyńskim:

JarKacz się zmienił. OK! Jest spokojny, uczciwy, refleksyjny, zrównoważony, nieagresywny. Podoba się nam taka przemiana. Ale... Ale... Ale... K... jaki on był poprzednio? I co powiedzą wielbiciele jego poprzedniej postaci gdy był wredny, szowinistyczny i msciwy?". 20 maja 2010

"Młodsi nie pamietają,że JarKacz ma lepkie i brudne łapki, wiec przypominam" http://wyborcza.pl/1,76842,5222851,Fundacja_na_ciezkie_czasy.html

Rok temu na EuroPride popularne było wieloznaczne hasło: "Panie Prezydencie - Gej Twoim bratem" Czy w tym roku będzie jego modyfikacja?
16 lipiec 2010

JarKacz pisze nowy słownik języka polskich paranoików.

Poznałem JarKacza w 1989 roku. Zrobił na mnie wrażenie cynika, usprawiedliwiającego wszystkie swe czyny szlachetnością celów. Obserwowałem jego i wokół niego dziwnych ludzi i podejrzane sprawy, aferę paliwową, Fundację Prasową, Telegraf, negocjacje rządowe i o posadę w NIK, zamach teczkowy i jeszcze kilka innych.
Ostrzegałem przed nim kogo mogłem. Raz mi się nie udało :(
W ostatniej kampanii nie miałem wątpliwości, że zakończenie "wojny polsko-polskiej" oznacza dla niego ostateczne pokonanie wszystkich wrogów.
Dziś, po wywiadzie dla Gazpola i Rzepy, po jeszcze kilku wystąpieniach publicznych podejrzewam, że marzą mu się zamieszki i rewolucja, przy cynicznym wykorzystaniu Kościoła i Solidarności.
Mam złudną nadzieję, że się mylę., 24 lipca 2010

 Komentarze do debaty prezydenckiej, 27 czerwca 2010:

"Mówienie "wziąść" kompromituje JarKacza. Sfałszował maturę z polskiego?
JK konkuruje z Tuskiem a nie z BK. I przegrywa. A ponadto nerwusek oblizuje się obrzydliwie.
A ponadto, Co za kretyn założył JK czarny krawat?"

"Zlikwidować przywileji" ?!!!! Kaczor, oddaj kasę za maturę i studia. Kto ci to załatwił, oszuście?"

‎"czikagowskie", "Dziewięćdziesięciu sześciu ludzi"- kompromitacja - Rada Języka Polskiego powinna zakazać kandydowania Kaczyńskiemu. Nie wolno tak mówić przy dzieciach.
27 czerwiec 2010

JarKacz atakuje Tuska. Co za kretyn? I nie tłumaczy co to "sprawa Panda". JK nie ma kwalifikacji intelektualnych, moralnych i politycznych.

Podobno matką JK jest prof. polonistyki. Na Żoliborzu nie mówi się tak fatalnie po polsku. Skąd on się wziął?

Nie widzisz różnicy między Komorowskim, a Kaczyńskim? A między krzesłem, a krzesłem elektrycznym widzisz?

 O Marku Belce:

Dziękuję marszałkowi Komorowskiemu za rozsądnego prezesa NBP. Znów czuję się bezpieczniejszy i mój kredyt hipoteczny także :).

 O obrońcach krzyża pod Pałacem prezydenckim:

"Ale ogród zoologiczny. I są zwolennicy, aby takie ptysie rządziły. :)"

Kościół smoleńsko-krzyżacki dorabia się kolejnych elementów liturgii ;)
Impreza pod Pałacem Prezydenckim!, 8 sierpnia 2010

Oddział zamachowców-samobójców. Trochę jak JarKacz i otoczenie :)

Eugeniusz Sendecki - czołowy "krzyżak smoleński" w swoim programie kabaretowym :))) -
8 sierpień 2010

Ostatnio mało uważnie śledziłem ruchy podkrzyżowe, ale poniższy materiał mnie zaniepokoił. Krzyż w barwach Indonezji i pieśń, że "brata zabił brat". Coś się zmieniło? :/
www.tvn24.pl
Przychodzili w milczeniu i klękali przy sarkofagu pary prezydenckiej i pod tablicą z nazwiskami zmarłych w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem. Na Wawelu Polacy tłumnie oddawali hołd ofiarom tragedii. A pod Pałacem Prezydenckim wyrósł ułożony ze zniczy krzyż.

Panowie i Panie od krzyża zgłoszą jego kradzież do prokuratury. Jako właściciele powinni zapłacić za ponad 5 miesięcy bardzo drogiej ekspozycji reklamowej. 16 wrzesień 2010

Dziś powinni puścić ten film. Dramatyczna historia o tym, jak nacjonaliści z grupą kapłanów katolickich, doprowadzili do zbrodni. Widzę dziś taką samą podłość i endecką nienawiść w sekcie spod krzyża i wśród części wyborców PiS :(((
Śmierć prezydenta (1977) - FILM w Stopklatka.pl
6 sierpień 2010

Polską odmianą kaczki krzyżówki jest kaczka podkrzyżówka(z odmętów netu)
31 październik 2010

Hańba, hańba - tak samo krzyczał motłoch endecki na prezydenta Narutowicza w 1922 roku :(
Wtedy ta swołocz miała "krzyż na piersi i brauninga w kieszeni". Mam nadzieję, że tym razem nie mają brauningów. (15 sierpień 2010)

O tragedii smoleńskiej:

Jedna z wersji napisów na pomniku: "Ofiarom szaleńczych ambicji Lecha Kaczyńskiego"( 16 lipiec 2010)

 O Antonim Macierewiczu:

Makabrescu (przezwisko to poznałem w 1979 r.) na czele zespołu, to gorzej niż zbrodnia, to głupota.

Antoni Macierewicz musi być dumny. Od jego nazwiska nazwali jednostkę chorobową, tzw. zespół Macierewicza. (23 lipiec 2010)

 O "Rzeczpospolitej":

Trauma. :( W moim punkcie LIM nie było dziś wolnego dentysty. Skierowali mnie na Prostą 51. To redakcja Rzepy. :( Czekam z przerażeniem, że dentystą okaże się dorabiający po godzinach Semka ://,  20 lipiec 2010

 O Zbigniewie Ziobro:

Ziobro sprawiający wrażenie pijanego rozmawia z Durczokiem w TVN24
10 listopad 2010

 Po zwycięstwie Bronisława Komorowskiego w wyborach prezydenckich:

Jestem szczęśliwy.Gratulowalem Prezydentowi Najjasniejszej Rzeczpospolitej i miałem łzy w oczach. To były niezwykle ważne wybory, 4 lipiec 2010

Wzruszająca i wspaniała uroczystość. Wybitni ludzie. Tak zasłuchałem się w laudację Karola Modzelewskiego, wspomnienia prezydenta Komorowskiego i prof. Samsonowicza, że nie wyciągnąłem iphona z kieszeni, żeby zrobić zdjęcie na FB.
Komorowski odznaczył prof. Samsonowicza Orderem Orła Białego (22 październik 2010)

 O Zbigniewie Romaszewskim:

Nagonka na Kaczyńskiego przypomina mi czasy PRL - powiedział Zbigniew Romaszewski tuż po wypuszczeniu z więzienia, do którego wtrąciły go jaczejki Tuska i Schetyny. - PO chce monopartyjności jak w PRL-u - dodał opozycjonista bezskutecznie usiłując dostać się do jedynej nadającej w kraju stacji telewizyjnej. Poloniści rozważają dodanie do słownika przysłów polskich określenia "Bredzi jak Romaszewski" ;)
12 wrzesień 2010

O śp. Annie Walentynowicz:

Do Alei Anny Walentynowicz, trzeba by dodać tych SB-ków, którzy skutecznie nadawali jej na Lecha Wałęsę,a ona to bezkrytycznie powtarzała. Wybitna i zasłużona kobieta, ale łatwo dająca się manipulować. Od 1984 bardziej walczyła z inna opozycją niż z komuną. Pamiętam jak w 1985 namawiała Jacka Kuronia i Adama Michnika przeciwko Wałęsie.
Fiasko starań o nadanie gdańskiej alei imienia Anny Walentynowicz
wiadomosci.gazeta.pl

 O filmie "Wszystkie ręce umyte", od którego tez odżegnała się nawet rodzina B.Blidy:

Gratuluję Latkowskiemu i Pytlakowskiemu. Potwierdza się to, co każdy znający Barbarę wiedział od początku. Byłem w Sejmie jej przeciwnikiem politycznym, ale jestem przekonany, że nie mogła popełnić samobójstwa. Ziobro i Ocieczek zrobią partię w piekle. I parę osób z PiS i PJN także, 1 grudzień 2010

O Andrzeju Dudzie:

PiS w Krakowie wybrał zwolennika Jaruzelskiego. Pogratulować. Duda od pierwszego wejrzenia sprawiał postkomunistyczne wrażenie. Gdy odznaczał mnie w imieniu Prezydenta mówił o zasługach w demokratyzacji PRL. A mam wrażenie, że nie o to walczyłem :)
5 grudzień 2010

 

czy człowiek posługujący się takim językiem, powinien pełnić funkcję tak honorową, wymagającą nie tylko wiedzy, ale i kultury osobistej?

geoja
O mnie geoja

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka